Modalitati de abonare:
DIN ROMANIA:
Trimiteti un SMS din orice retea de telefonie mobila la 1263 care sa contina cuvantul "automobile", sau sunati la numarul 0.900.160.737 din reteaua Romtelecom si sunteti abonat la ultima editie a revistei online Auto Mondial, precum si la revistele din arhiva. Veti primi o parola de acces, valabila 30 de zile, cu ajutorul careia, pe site-ul oficial al emisiunii autoMOBILE, www.automobiletv.ro, puteti citi ultima editie a revistei online Auto Mondial, precum si revistele din arhiva. Contravaloarea abonamentului este de 3,57 euro, TVA inclus.
DIN ALTE TARI cu plata prin card bancar:
Va puteti abona on line la revista Auto Mondial, platind contravaloarea abonamentului, pentru 30 de zile, prin card bancar, accesand butonul

Contravaloarea abonamentului este de 2 euro + TVA.
Fiecare abonament va participa la tragerea la sorti din 27 iunie, avand ca premiu un automobil RENAULT FLUENCE. Tragerea la sorti va avea loc duminica, 27 iunie, in cadrul emisiunii autoMOBILE difuzata la OTV intre orele 12:00 si 13:00.
Regulamentul de participare/ desfasurare este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant pe www.automobiletv.ro sau se poate cere la tel.: 021/411.23.06, de luni pana vineri, intre orele 10:00-16:00.
Auto Mondial
CRASH TEST
TAXE SPECIALE
ULTIMILE EMISIUNI
(01 Februarie 2010)

(11 Ianuarie 2009)

(29 Martie 2008)

NEWSLETTER


Aici va puteti abona, pentru a primi periodic stiri si alte informatii din lumea auto.
AutoMobileTV.ro AutoMondial.ro
Drive-Test
Test-Drive Land-Rover Freelander 2

Asa cum nu ne asteptam de la Rolls Royce sa produca utilitare sau de la Ferrari sa faca vrun pick-up, nici de la Land Rover nu ne putem dori un turism dedicat asfaltului.

Asa cum nu ne asteptam de la Rolls Royce sa produca utilitare sau de la Ferrari sa faca vrun pick-up, nici de la Land Rover nu ne putem dori un turism dedicat asfaltului.

 

Cel mai nou produs al constructorului britanic este Freelande, a doua generatie, pe care l-am anuntat saptamana trecuta. Intre timp l-am testat.

 

Primul aspect remarcat a fost identitatea estetica. Nu am fi avut nevoie de vreo sigla pentru a sti ca este vorba despre Freelander. Iar ca leit motiv ce se gaseste In noul val Land Rover este priza de aer de pe aripa fata.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La interior am gasit plastice de tot soiul. Intr-o concordanta coloristica de argintiu cu negru, Freelander Inclina spre conservatorism. Credem ca-i mai bine asa decat cu mii de culor, care mai de care mai neasortate. Pozitia foarte buna de condus se poate obtine prin reglajele multiple ale scaunului si colonei de directie. Tot pentru confort am gasit suficiente spatii de depozitare, inclusiv una rectangulara langa o priza pentru un mp3 player.

 

Dar comenzile pentru geamuri sunt montate, sa spunem asa, inedit. Aidca pe marginea superioara a capitonajului portierelor. Daca ploua si aveti geamul putin deschis, aveti toate sansele ca butoanele sa ia apa.

 

Dar si asa se respecta traditia marcii: permanent sa existe ceva de care sa se lege ziaristii.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cu siguranta Insa, cel mai interesant ni s-a parut comportamentul masinii. Intr-o lume a SUV-urilor dedicate asfaltului, Land Rover face o diferenta. Pe sosea am rulat cu viteze spre 200 de kilometri la ora fara sa putem vorbi de galagie. Motorul de 2,2 litri turbodiesel abia se facea auzit. Trebuie sa precizam ca viteza a fost atinsa folosind aceeasi treapta de viteza folosita pentru o croaziera de 70 de km la ora, adica a sasea. Ansamblul motor-cutie ni s-a parut excelent armonizat. Cu greu i-am putea reprosa ceva. In schimb sistemul de tractiune integrala tip Haldex ne-a convins ca nu ne place. Nu a fost agreat nici pe Volkswagen, nu a ajuns la maturitate nici pe Freelander. Am fi preferat varianta clasica Land Rover, cu diferentiale mecanice. La Haldex cuplul motor este repartizat puntii spate atunci cand calculatorul considera, nu atunci cand soferul se bazeaza pe el. Din acest motiv masina subvireaza puternic si nu credem ca va fi usor sa o subvirati. Pe scurt, se comporta ca o tractiune fata.

« pagina anterioara

Urmariti emisiunea AUTODRIVE in fiecare sambata la N24 ora 9:00 si in reluare duminica ora 19:00
CELE MAI VANDUTE MASINI IN ROMANIA (DECEMBRIE 2009)

Clasa: MINI
HYUNDAI i10

Clasa: MICA
DACIA SANDERO

Clasa: COMPACTA
DACIA LOGAN

Clasa: MEDIE
VW PASSAT

Clasa: MARE
MERCEDES BENZ CLASA E

Clasa: LUX
MERCEDES CLASA S

Clasa: SUV
HYUNDAI TUCSON

Clasa: MONOVOLUM
DACIA LOGAN MCV

CD
Suv-ul Anului in Romania
Masina Anului in Romania!
Voteaza masina nr. 1!