Modalitati de abonare:
DIN ROMANIA:
Trimiteti un SMS din orice retea de telefonie mobila la 1263 care sa contina cuvantul "automobile", sau sunati la numarul 0.900.160.737 din reteaua Romtelecom si sunteti abonat la ultima editie a revistei online Auto Mondial, precum si la revistele din arhiva. Veti primi o parola de acces, valabila 30 de zile, cu ajutorul careia, pe site-ul oficial al emisiunii autoMOBILE, www.automobiletv.ro, puteti citi ultima editie a revistei online Auto Mondial, precum si revistele din arhiva. Contravaloarea abonamentului este de 3,57 euro, TVA inclus.
DIN ALTE TARI cu plata prin card bancar:
Va puteti abona on line la revista Auto Mondial, platind contravaloarea abonamentului, pentru 30 de zile, prin card bancar, accesand butonul

Contravaloarea abonamentului este de 2 euro + TVA.
Fiecare abonament va participa la tragerea la sorti din 27 iunie, avand ca premiu un automobil RENAULT FLUENCE. Tragerea la sorti va avea loc duminica, 27 iunie, in cadrul emisiunii autoMOBILE difuzata la OTV intre orele 12:00 si 13:00.
Regulamentul de participare/ desfasurare este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant pe www.automobiletv.ro sau se poate cere la tel.: 021/411.23.06, de luni pana vineri, intre orele 10:00-16:00.
Auto Mondial
CRASH TEST
TAXE SPECIALE
ULTIMILE EMISIUNI
(01 Februarie 2010)

(11 Ianuarie 2009)

(29 Martie 2008)

NEWSLETTER


Aici va puteti abona, pentru a primi periodic stiri si alte informatii din lumea auto.
AutoMobileTV.ro AutoMondial.ro
Drive-Test
Test-Drive Alfa Romeo Spyder

Alfa Romeo a decis ca este momentul sa faca un up-grade pentru Spyder. Masina cu titlul de Cabrioletul Anului 2006 a primit o varianta de motorizare turbodiesel.

Alfa Romeo a decis ca este momentul sa faca un up-grade pentru Spyder. Masina cu titlul de Cabrioletul Anului 2006 a primit o varianta de motorizare turbodiesel.

 

Desigur, multi vor sari suparati si vor Intreba ce cauta un turbodiesel pe un spyder, care este prin definitie masina sport. Aceleasi Intrebari au fost ridicate si cand au aparut primele limuzine diesel, iar la ora actuala nu mai este nimic anormal. Pe masini de clasa mica sau compacta deja proportia diesel-urilor este covarsitoare. Multi clienti s-au obisnuit cu sunetul specific motoarelor cu aprindere prin compresie. Iar pentru ca au trecut la o faza mai prolifica a vietii, de ce sa nu-si ia un spyder turbodiesel?

 

Masina este, de fapt, versiunea decapotabila a gamei Brera. Spre deliciul multora, mai ales al traditionalistilor, Spyder nu este un Coupe-cabriolet. Dupa cum remarcau si cei de la Rolls-Royce, o mare parte dintre clienti prefera sa auda sunetul picaturilor de ploaie pe capitonajul textil, nu pe tabla. Singura problema a constructorului este aceea de a realiza un cabriolet frumos si acoperit, nu doar decapotat. Avand In vedere faptul ca de designul Spyder-ului s-a ocupat Pininfarina, rezultatul este unul de exceptie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Evident, sunt disponibile doar doua locuri, iar italienii nici macar nu s-au stresat sa mimeze o bancheta spate. In locul acesteia au instalat doua spatii de depozitare.

 

Pozitia la volan este demna de o masina sport: joasa, cu volanul si schimbatorul foarte la indemana. Masina atracea privirile trecatorilor ca un magnet, desi ne aflam In Italia, la cativa kilometri de locul de nastere al marcii Alfa.

 

Revenind la dinamica masinii, Spyder 2.4 JTD preia motorul binecunoscut de la Alfa 159. Cu 200 de cai-putere sub capota, propulsorul isi revarsa cei 400 de newttoni-metru asupra puntii fata prin intermediul unei cutii de viteze manuale cu sase trepte.

Demarajul de la 0 la 100 km/h se obtine In mai putin de 9 secunde. Viteza maxima ce poate fi atinsa este de 228km/h. O surpriza placuta a fost data de rulajele cu masina decapotata si geamurile laterale ridicate. Pana la 100 de kilometri la ora vantul se facea simtit pe laterale, prin spatele geamurilor portierelor. Peste aceasta valoare Insa era din ce In ce mai putin sesizabil, iar de la 120 de kilometri la ora In sus era ca si inexistent. Singura problema cauzata de vant se simtea pe crestetul capului, In conditiile In care cel de la volan depasea 1 metru 80. O sapca Insa va rezolva problema.

Alfa Sypder este genul de masina sport pe care o puteti conduce zilnic prin oras, multumita unui consum rezonabil de carburant, de sub 10 litri la suta de kilometri. Veti atrage destule priviri, desigur. Pentru ca, nu-i asa, de-aia va luati un spyder.

 

Preturile pentru Spyder JTDM vor porni din jurul valorii de 39000 de euro.

« pagina anterioara

Urmariti emisiunea AUTODRIVE in fiecare sambata la N24 ora 9:00 si in reluare duminica ora 19:00
CELE MAI VANDUTE MASINI IN ROMANIA (DECEMBRIE 2009)

Clasa: MINI
HYUNDAI i10

Clasa: MICA
DACIA SANDERO

Clasa: COMPACTA
DACIA LOGAN

Clasa: MEDIE
VW PASSAT

Clasa: MARE
MERCEDES BENZ CLASA E

Clasa: LUX
MERCEDES CLASA S

Clasa: SUV
HYUNDAI TUCSON

Clasa: MONOVOLUM
DACIA LOGAN MCV

CD
Suv-ul Anului in Romania
Masina Anului in Romania!
Voteaza masina nr. 1!